ДА ЛИ ЗА ОВО СРБИЈА ТРЕБА ДА ОДГОВАРА ???

Posted: 2. март 2014. in Ђорђе Бојанић, Други светски рат

Слика

Приредио – Ђорђе Бојанић

Министар правосуђа Хрватске Орсат Миљенић оценио је да Хрватска не може да изгуби спор против Србије коју је Хрватска тужила за геноцид.

А какав геноцид …? Да ли је мислио на ОЛУЈУ и дивљачки прогон СРБА са својих простора, а данас су ти простори етнички чисти !

О Олуји не бих причао…сви добро памтимо то зверско дивљаштво.

Вратио бих се мало у прошлост (Други светски рат), прошлост коју не смемо никако изоставити… ово се не сме изоставити, па да кренемо…

Сва та зверства која су чињена у НДХ људски ум није забележио. Хрватске усташе су у убијању надмашиле Немце. Били су далеко гори од нациста. Смрт у Јасеновцу била је далеко ужаснија него у злогласном Аушвицу. Савезници су оставили Хрватску унутар Југославије, не питајући за њену одговорност за геноцид, а жртве усташтва су приписали неименованим фашистима или Немцима. Зато су Концентрациони логор „Јасеновац“, као и друга српска стратишта, остали непознати широј европској јавности.

Главна жеља Хрвата је да се о њиховом колективном злочину ћути, да нико ништа не говори, да се нигде о њему не пише,а наша треба да буде супротна, да се о томе прича, расправља и што је најважније пише, јер само писани траг остаје за века и векова.

Јасеновац мора бити порука и опомена генерацијама које стасају да се зло које се десило у овом времену више ником и  никад не понови .

Мирнодопско стање (без рата) је нешто највредније што човек може да има а то најбоље говори  наша историја !

ОВО НИ ЈЕДАН СРБИН НЕ ТРЕБА  ДА ЗАБОРАВИ, ЈЕР ТО НАМ НЕ ДОЗВОЉАВАЈУ НАШИ ИЗМУЧЕНИ И НА НАЈСВИРЕПИЈИ НАЧИН УБИЈАНИ И ЗВЕРСКИ МУЧЕНИ ПРЕЦИ !  СЛАВА ИМ !

Најпознатија стратишта српска у Хрватској су  : Логори Јасеновац, Јадовно, Ђаково, Раб, Паг, Лепоглава, Јастребарско… тамо су чињена невероватна зверства над недужним српским живљем, здрав чевочији ум не бих могао ни да замисли.

СРБОСЕК !

Усташе су до уморства мучиле своје жртве чупањем ноката металним справама, копањем очију посебно конструисаном куком, ослепљивањем убодом игле у око, паљењем осетљивих делова тела – ока, ува, дојки и полних органа, терањем мишева у стомак, резањем живог меса и сољењем рана, гуљењем коже са живог човека, вађењем деце из мајчине утробе сечењем живе жене, откидањем носа, ушију и језика клештима, забадањем шила у срце. Клале су специјално конструисаним ножевима, убијале секирама, брадвама, маљевима, чекићима и ватреним оружјем, вешале, тестерисале, пекле на ражњу, спаљивале у пећима и у запаљеним кућама, кувале у котловима, бацале у јаме живе људе, гушиле у води. Тако, и на друге начине, које никад нико у историји људског рода није тако масовно упражњавао, мучиле су и лишавале живота људска створења. Али, ипак су за усташке злочине, појмовно и практично, највише срасли нож и клање.

О правим размерама монструозности злочина који су систематски  вршени над Србима у концентрационом логору Јасеновац, најбоље сведоче језиви историјски детаљи попут усташког ножа „србосека“.

Србосек је нож, накачен на чврсту рукавицу, израђен по специјалној поруџбини. Смишљен је за брзо клање Срба у Независној држави Хрватској. То је најкоришћенији предмет у усташком геноциду, на местима као што је логор Јасеновац, Стара Градишка. Дизајн је направљен тако да омогући брзо клање уз најмање труда. Коришћен је масовно у НДХ. Организована су такмичења у логорима да би се видело ко може да прикоље највећи број Срба у задатом временском периоду. Забележени рекорд је постигао студент права Петар Брзица, проглашени краљ „србоклања“, који је успео да закоље 1360 Срба у једном дану !

Да се подсетимо страдања старца Вукашина…

СРПСКИ СТАРАЦ ВУКАШИН – ЗВЕРСКИ МУЧЕН У ЈАСЕНОВЦУ,  ПОБЕДИО ЗЛО И  У  УСТАШКОМ  ЗЛОТВОРУ

„РАДИ, ТИ,  ДЈЕТЕ, СВОЈ ПОСАО!“

Др.Нело Зец (Отпор у жицама, Сећања заточеника,књ. 1, Београд 1966,)

 У августу 1942. био је велики наступ у логору Јасеновац  кад је Јере Маричић послао 3.000 људи у Градину на клање. Тада смо се Перо Брзица, Зрнушић, Шипка и ја опкладили ко ће те ноћи заклати највише логораша. Отпочело је клање и ја сам већ послије једног сата по броју закланих био далеко измакао испред осталих. Обузео ме те вечери неки необични занос, чинило ми се као да сам на деветом небу, никада у животу нисам осјетио такво блаженство и већ послије неколико сати био сам заклао 1.100 људи, док су остали једва стигли да закољу по 300 до 400. И тада, док сам био у највећем заносу, случајно сам бацио поглед на страну и угледао једног постаријег сељака који с неким несхватљивим миром стоји и спокојно гледа како ја кољем и како се приклани у највећим мукама претурају. Тај ме је његов поглед некако пресјекао, учинило ми се као да сам се наједном скаменио и једно вријеме нисам могао да макнем.

А затим сам отишао до тог сељака и од њега сазнао да је он неки Вукашин из села Клепаца код Чапљине, коме су у кући све поубијали, а њега с неких шумских радова послали у Јасеновац. Он је све то говорио с неким недокучивим миром, који је мене теже погађао него сва стравична кукњава око нас. Гледајући и слушајући овог старца, у мени се наједном разбуктала жеља да му разбијем мир и спокојство најсвирепијим мучењима. Издвојио сам га и посадио на један пањ. Наредио сам му да викне: „Живио поглавник Павелић“ – или, ако то не каже, да ћу му одсјећи ухо. Вукашин је шутио. Откинуо сам му ухо. Он није рекао ни ријечи. Поново сам му рекао да виче: „Живео Павелић“ – или ћу му откинути и друго ухо. Он је и даље шутио. Откинуо сам му и друго ухо. Вичи: „Живио Павелић – или ћу ти откинути нос!“ Он је шутио као заливен. Тада сам му откинуо нос. А када сам му и по четврти пут заповједио да викне: „Живио Павелић“ и запријетио да ћу му ножем извадити срце из груди, он ме је погледао и, упријевши поглед некако кроз мене и преко мене у неизмјерност, полако и разговјетно ми је добацио: „Ради ти, дијете, свој посао!“

После свега, ова његова посљедња реч потпуно ме је избезумила, скочио сам на њега, ископао му очи, исјекао срце, преклао грло од уха и ногама га сјурио у јаму. Али тада је у мени нешто препукло и те ноћи нисам више могао да кољем. Перо Брзица је побједио, јер је заклао 1.360 логораша, и ја сам му без ријечи и платио опкладу. Од те ноћи више немам мира. Кад год у мучењу и клању покушам поново да доживим оно посебно задовољство, увијек ме изненада простријели Вукашинов поглед. Тада малакшем. Бацим и не могу више да кољем. Почињем све више да пијем, али ми то помаже само за тренутак. У пићу, нарочито пред вече, често ме изненада тргне глас: „Ради ти, дијете, свој посао“. И тада, избезумљен, морам да тумарам около, да зачепим уши, да се ударам у главу, да вичем, да ломим све око себе и бјесомучно нападам на кога стигнем. Ноћу немам нигдје мира, сваки час се трзам из сна и тада наједном у мраку угледам продорни Вукашинов поглед и чујем оно: „Ради ти, дијете, свој посао!“ И, ето, сад сам постао посљедња цркотина и ничим више не могу себи да помогнем.

Да ли и за то СРБИ требају да одговарају у Хагу ?

Наставиће се…

Приредио – Ђорђе Бојанић

коментари
  1. Slobodan каже:

    Zamislite samo taj mentalni sklop koji moze zaklati dete.Ova nasa nazalost „sabraca“ su imala dva koncentraciona logaora za decu,jedini u istoriji covecanstva,i zaklali na hiljade dece!!!

  2. darko каже:

    Sluge satane i njegovog gnezda vatikana

  3. saša каже:

    Za ovaj uzas znamo mi Srbi,ovo sve treba ispisati na stranim jezicima da svet sazna ko je ko,jer malo ko u Evropi za ovo zna.

  4. goksi каже:

    za ovo se malo zna i u evropi i u svetu,a zašto?ZATO ŠTO KE ONAS BITANGA,ZLIKOVAC I BAGRA BOLJŠEVIČKA ĆOPAVA BRANILA I ZABRANJIVALA DA SE PIŠE O OVOME SVEMU O ČEMU SVEDOČIO I MEDICINSKI STRUČNJAK KOJI JE BIO U KOMISIJI ZA ISPITIVANJE JASENOVCA,U NOVOSTIMA JE OBJAVLJEN INTERVJU S NJIM.A KO ZAPRAVO DANAS NAJ VIŠE ŽALI ZA TIM SOTONSKIM ĆOPAVIM IZRODOM,KO?NA ŽALOST SRBI I SAMO SRBI A ŠTA NAM JE SVE POŽINIO I U PRVOM I U DRUGOM SVETSKOM RATU A I POSLE RATA.I OPET OPET OPET OPET IMA ONIH KOJI ZA NJIM ŽALE I PLAKUJU GA,OPET NJEGOV POSRANI UNUK POČINJE DA SE GICA I KOPRCA PO SRBIJI!GOVNA TREBA PROTERATI BEZ RAZMIŠLJANJA NEKA IDE KOD SVOJE BRAĆE HRVATA NEKA KOD NJIH TRAŽI NEKU PRAVDU ZA SEBE!NE BI SE TA BITANGA NI JAVILA DA NE VIDI TO ŠTO NAVEDOH A TO JE DA SE JOŠ SAMO U SRBIJI ŽALI ZA NJEGOVIM ĆOPAVIM DEDICOM!

Оставите одговор

